Platforma badawcza Activities Theater Documentation Bazy danych Projekty badawcze Galeria IT Theatre Pedagogy Lato w teatrze Lato w teatrze – “Jak przestałem być idealny” Lato w teatrze – “Jak wytresować dziewczynkę?” Lato w teatrze – “Piotruś Pan” Lato w teatrze – “Pippi Pończoszanka” Teatroteka Szkolna Pedagogika Teatru – studia podyplomowe Konkurs im. Jana Dormana Publications Bartek Warzecha/Performances Tomek Tyndyk / Theatre Hueckel/Theatre Reclaiming the Obvious. On the Institution of the Festival Reclaimed Avant-garde: Space and Stages of Avant-garde Theatre in Central-Eastern Europe Aporia. The City Is The City Competitions Ogólnopolski Konkurs na Wystawienie Polskiej Sztuki Współczesnej Konkurs Fotografii Teatralnej Konkurs Fotografii Teatralnej – VIII edycja Konkurs Fotografii Teatralnej – VII edycja Konkurs Fotografii Teatralnej – VI edycja Konkurs Fotografii Teatralnej – V edycja Konkurs Fotografii Teatralnej – IV edycja Konkurs Fotografii Teatralnej – III edycja Konkurs Fotografii Teatralnej – II edycja Konkurs Fotografii Teatralnej – I edycja Konkurs – Najlepsza praca magisterska Konkurs na najlepszą mgr | 2021/2022 Konkurs na najlepszą mgr | 2020/2021 Konkurs na najlepszą mgr | 2019/2020 Konkurs na najlepszą mgr | 2018/2019 Konkurs na najlepszą mgr | 2017/2018 Konkurs na najlepszą mgr | 2016/2017 Konkurs na najlepszą mgr | 2015/2016 Konkurs na najlepszą mgr | 2014/2015 Konkurs na najlepszą mgr | 2013/2014 Konkurs na Inscenizację Dawnych Dzieł Literatury Polskiej “Klasyka Żywa” VIII Konkurs „Klasyka Żywa” VII Konkurs “Klasyka Żywa” VI Konkurs “Klasyka Żywa” V Konkurs “Klasyka Żywa” IV Konkurs “Klasyka Żywa” III Konkurs “Klasyka Żywa” II Konkurs “Klasyka Żywa” I Konkurs “Klasyka Żywa” DIG IT: nowy konkurs Instytutu Teatralnego dla działań online Konkurs Wydawniczy Instytutu Teatralnego Projects and Programs Для України АРТ-РЕЗИДЕНЦІЇ ТЕАТРАЛЬНОГО ІНСТИТУТУ УКРАЇНА – БІЛОРУСЬ InfoPoint UA | Інформаційний пункт для людей театру з України Rezydencje artystyczne Instytutu Teatralnego | Ukraina-Białoruś Mono w Instytucie DRAMATOPISANIE DRAMATOPISANIE | III edycja DRAMATOPISANIE | II edycja DRAMATOPISANIE | I edycja Romantyzm. Od-czytywanie PRL: teatr studencki i inny TEATR POLSKA OFF Polska Piękni Czterdziestoletni Książka w teatrze Nie-Boskie komedie | Cykl czytań scenicznych NOWY CYRK | inauguracja cyklu Rezydencje artystyczne. Białoruś Od-czytywanie Norwida. Dramaty Przestrzenie Sztuki NOWE FORMY ISTNIENIA. Jak zmieniał się teatr w pandemii? Klasyka w powieści graficznej I znów prolog? Program „DYBUK na stulecie”. Rocznica prapremiery dramatu Szymona An-skiego CYRK: GENEALOGIE, IMAGINARIA, TRANSLACJE. Międzynarodowa Konferencja Naukowa Performanse plastyczne Władysława Hasiora “Dzieje się obok” | Przegląd współczesnego słowackiego teatru C I A Ł O P R Z E S T R Z E Ń I T TEATROTEKA Teatr staropolski. Re:konstrukcje Program “Placówka” Placówka – finaliści i laureaci 33. Kongres SIBMAS Odzyskana Awangarda Publikacje z serii Odzyskana Awangarda Platforma badawcza Odzyskana Awangarda Nówka Sztuka Spacerownik Teatralny Dotknij teatru Wystawy w Google Art&Culture Praskie Quadriennale Post-Apocalypsis | PQ 2015 PQ 2019 Aporia. Miasto jest miastem | PQ2019 EMERGENCE | PQ2019 Nowa Wiadomość | PQ2019 SharedSpace: Music Weather Politics Demokracja. Przedstawienia – po roku 1989 Desant UA! Pierwszy przegląd teatrów ukraińskich 1968/PRL/TEATR – konferencja naukowa o teatrze po 1968 Egoiści. Kultura Zrzuty i trzecia droga w kulturze polskiej lat 80. European Route of Historic Theatres 25/250 Spektakle TeatruTV Filozofie teatru Grupa Robocza Mnemonium i zagadka Szekspira | Jerzy Juk-Kowarski Moja historia – cykl rozmów z artystami teatru NEKROPERFORMANS. Kulturowa rekonstrukcja teatru Wielkiej Wojny Nikt mnie nie zna. Dramaty Nikt mnie nie zna | Fredro Nikt mnie nie zna. Dramaty Oświeconych | Czytania Nikt mnie nie zna. Dramaty Oświeconych | Seminarium Nikt mnie nie zna. Wyspiański Nowe historie. Raszewski dzisiaj czytany Nowy teatr białoruski Partycypacje, emancypacje, transformacje. Teatr intelektualnej wspólnoty Performanse i przedstawienia wolności w kulturze współczesnej Reducie na stulecie Scena niepodległych kobiet Świat czyta Kochanowskiego | WAW-NY-LA-LDN-MAD-ATH Szkoła Konstruktorów Lalkowych Teatr publiczny. Przedstawienia Teatr publiczny. Przedstawienia | Wiek XIX International Cooperation Platforma badawcza TACE – Theatre Architecture in Central Europe